top of page

Petar Grašo o nagradi za pjesmu godine: “Moja publika je meni najvažnija i ona to zna”


Petar Grašo je s pjesmom “Ako te pitaju” na Danu najbolje glazbe Narodnog radija završio na prvom mjestu najboljih pjesama 2017. godine.

Iako je u pitanju skroz nova pjesma, vrlo brzo je osvojila slušatelje i radijske postaje diljem Hrvatske. Iza pjesme stoje Tonči i Vjekoslava Huljić, dugogodišnji suradnici Petra Graše. “Nastala je u vrlo kratkom roku, a ja sam se u studiju igrao onoliko dugo koliko je trebalo da pjesmi dam ona dodatna krila kako bi se raširila. Pjesma je izašla u prvoj polovici prosinca, što je zanimljivo da je u tom kratkom vremenu uspjela zabilježili rekordan broj klikova na YouTube-u i ušla u srce ljudi. Ne mogu se osjećati bolje kao što se sada osjećam”, rekao je Petar Grašo za CMC televiziju netom nakon što je primio nagradu.

A kakav je osjećaj biti najbolji u 2017. godini otkio nam je Grašo u nastavku razgovora i istaknuo kako mu je uvijek publika na prvom mjestu.

“Lijep je osjećaj, prije svega što je to nagrada publike. Pokazalo se u nekoliko navrata da su mene vješto strukovne nagrade zaobilazile svih ovih prvih 20 godina, ali su zato nagrade publike gotovo uvijek bile prisutne, a ja sam uvijek birao isključivo i samo publiku. Sve što radim i pjevam je namijenjeno ljudima koji me slušaju i vole. Stvarno ponizno zahvaljujem ljudima koji slušaju tu muziku i koji prepoznaju iskrenost jer to je nešto što meni daje jedan ogroman poticaj snagu. Moja publika je meni apsolutno najvažnija i to ona zna”, rekao je Petar Grašo.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page